[silindi] ben aşçıyım içerisine tam tamina 30 yumurta koyuyoruz yani yediğiniz bir porsiyonda hemen hemen 5 yumurts oluyor ve yari yariya bile pişmiyor o cikolata sandığınız ic kısmı normal çiğ kek harci olarak düşünün heleki by özel durumumuzda tavuk ürünlerinden bulaşan salmonelle bakteri taşır Allah korusun simdilik metabolizmamiz hassas bence de yemeyin