Ben de 9 haftalığım, az önce acilden geldim bu sebepten dolayı 😔 resmen regl olmuşum gibi kanamam var ve hala devam ediyor. Bebişim çok şükür iyi, kanama rahmin diğer tarafında dedi doktor bol bol dinlen ve bol sıvı tüket dedi, bundan sonrası Allah’ın takdiri 🙏🏻