SevdaBilgiYaan 14+3üm geçen haftada aynı seyden ben bahsetmiştim galiba yüksek ihtimal magnezyum eksikliğinden canım azıcık yürüyeyim diyorum yok belim felaket oluyor evimin işini çarçabuk zor hallediyorum su sıralar bel ağrısı çok zorluyor beni bir haftadan fazladır bazen yerimden kalkamıyorum soda iç eğer magnezyum kullanmıyorsan ben öyle yapıyorum