Sultanbeyli ersoy nilgün hanıma düşük yapmadan önce gittim ben sevemedim ilk gebeliğim tecrübesizim birşey bilmiyorum her gittiğimde azarlama niye geldin der gibi muamele sevemedim . Saygı ebru hanımda aynı şekilde benim birde ilk gebeliğiö ikizdi düşülten önce kanamam var diye gittim bana direk kürtaj olacaksın dedi tabi çıktım hemen ordan bir tanıdıgımda ebruda doğum yaptı ekstra para için olmadık şeyler çıkardı dedi oda memnun değildi. Ersoy hastanelerinde maltepe ersoy suna hanım mükemmel bir doktordu 1 sene onunla yoluma devam ettim suna hanımı öneririm.
Devlette de sultanbeyli devlet savaş bey gerçekten mükemmel biri ümraniye devlet tugba hanım pınar hanım yada kadir bey efsane doktorlar. Sunanın doğum ücreti fazla oldugu için bende ümraniye devlette doğuma karar verdim.