Medine46 35 haftalık ikiz gebeyim, çok şükür hiç bir sorun yaşamadık, serklaj vs. Olmadım rahim ağzı uzunluğum güzel devam etti, tek gebelikten hiç bir farkı yoktu hatta güzel bir gebelik süreci geçirdim, kendini boş yere strese sokma canım birşey olacaksa tek gebelikte de oluyor, ikiz olduğu için 2 kat sorunlarla karşılaşacakmış gibi kendini o psikolojiye sokma iyi düşün iyi olsun 🌸🌸🌸