Kdrduru Arkadaşlar kasılma tam olarak nasil oluyor. Bebeğim sanki biyerde toplanmış gibi ve karnimin heryeri taş gibi oluyor nefes darlığı yapiyor bugün çok sık oldu 37 haftadayim doğum belirtisi olabilir mi? Doktor 5 dk içinde iki kere kasilman olursa gel demişti ama vu mu kasılma denilen şey.
Babies16 Kdrduru duzenli olarka sanci seklind ekasilman oluyorsa karnin o kasilma esnasinda tamamen gerilip sonra kendini yine saliyorsa bu kasilma oluyor