Gltsrmys Merhaba kızlar. Benim açlık sekerim hep normal ama tokluk sekerim yuksek çıkıyordu. Simdi diyetle tokluk sekerim normal sınıra indi ama bu sefer açlık sekerim yuksek cikmaya başladı sebebi ne olabikir sizce ?