Benim hamileliğimi öğrendiğim andan itibaren kanamam ve lekelenmem devam ediyor şuan 7+5 haftalık hamileyim geçen hafta 6+3te bebeği gördük hala ayağa kalktığımda çok hareket ettiğimde kanama ve lekelenme devam ediyor. Şuan yattığım için sadece kahverengi leke var. Progestron kullandım 200mg sabah akşam 14 gün boyunca yine geçmedi . İnşallah hepimiz evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alırız.