Arazynp Kizlar karnim sertlesiyor ama agri falan yok. Acaba yalancı da olsa sancı oluyor ben mi hissetmiyorum. 38+4 teyim. Sancı nasil bir sey anlamadim hala. Bebeğim geç mi gelicek ki 😔
Arazynp Sabriye1 Sizin gelmiş yine gününüz. Hayirlisiyla sag saglim kucagimiza alsaydik bi. Gunleri saya saya geçmiyor artik.