bubiii Merhaba hanımlar. Cuma günü detaylı ultrason kontrolüm vardı. Doktor plesantanın aşağıda olduğunu söyledi. Kendi Instagram hesabından da paylaşmış plesanta eski sezaryen kesi yerinin altında diye. Sorun şu ki benim ilk doğumun sezaryen değil normal oldu. Kendi doktorumla görüştüm şaşırdım dedi ve pazartesi gelin bi göreyim dedi. Başına böyle bit şey gelen var mı? Eğer gerçekten plesanta aşağıdaysa ne gibi problemler oluyor? İki günden beri içim içimi yiyiyor.
Seyma_ck bubiii Benim hamileliğimin başından beri aşağıda istirahat gerektiren bi durum cinsel ilişki yasak,ağır iş yapmak,ağır kaldırmak,ev süpürmek bile yasak bana.Doğuma kadar çıkmazsa normal doğum yapmaya engel bir durum
bubiii Seyma_ck yani sizin hamileliğinizin başından beri bilinen bir durum sanırım ama benim normal kontrollerimde böyle bir şey çıkmadı. Doktorumda o yüzden şaşırdığını söyledi. Sonradan oluşabilecek bir durum mu acaba bir bilginiz var mı acaba? Ayrıca çok geçmiş olsun sağlıklı doğumlar diliyorum.
bubiii Seyma_ck bir de bir şey daha sormak istiyorum. Rahim duvarına yapışık dedi detaylı ultrason doktoru sizde öyle bir durum var mı acaba?
Seyma_ck bubiii evet sonradan da oluşabilecek bir durum.Görümcem ve arkadaşımın 5. Aydan sonra inmiş ve doğuma kadar çıkmamış ama doğumları vaktinde oldu çünkü doktor ne dediyse yapmışlar.Dikkat etmeniz gereken bi durum
Seyma_ck bubiii ben daha detaylıya girmedim yapışık mı değil mi orda belli olacak.Ama yapışması biraz sıkıntı diye okudum yine de doktor değilim sonuçta yanlış anlamış ta olabilirim okuduğumu😇doktorum bana geç çıkacak dedi sadece hatta rahim ağzını kapatıyomuş önceden uzaklaşmaya yani çıkmaya başlamış çok şükür onu bile yeni öğrendim.Teşekkür ederim inşallah sizde sağlıklı bir şekilde yavrunuza kavuşursunuz😇
bubiii Seyma_ck benim bir önceki kontrolümde her şey normaldi. Bu doktorda eski sezaryen kesi yeri yazınca rapora açıkçası çok güvenemedim. İlk bebeğimde de mecbur ona gitmiştim hastanede o baktığı için. İnşallah yukarı çıkar benim de ne diyeyim. Çok teşekkür ederim vakit ayırıp cevap verdiğiniz için.