_ipekkkkk Nazersaylis 33+2 olucağız 32+4de 1990 Gr dı Kafası çok aşağıdamış 🥺 rahim ağzı uzunluğuda kılı kılına dedi ama kafası çok asagida olması endişelendiriyor çünkü karnım göbek deliği altında hep otururken bacaklarıma değiyor 😞 bu haftadan sonra çıkar mı yukarı acaba göbek deliği üstü boş benim 😰😔
Ozgrm _ipekkkkk Rahim ağzı uzunluğu kç cm bnm 3,5 cm filandı doktor 37 haftaya kadr götürür tahminimce dedi. Bu arada tam 33 te söyledi bunu bana. Yarın tam 34 hafta olacam, bu arada bebek kilolalrımızda aynı neredeyse hatta seninki bir tık fazla bnmkiden
_ipekkkkk Ozgrm 2.5 tam sınır da dedi 3.3500 Dr gibi doğar dedi 🤷♀️ Bilemedim hareketleri hıçkırıgını vajinanın üstünde hissediyorum 🤷♀️🙄 3 hafta sonra kontrol dedi ozaman 36 haftaya denk geliyor nst daha olmadı ozaman olur gidince
Ozgrm _ipekkkkk Bnm doktor risklisin 2 hafta sonra gel demişti 35 te gidecm. İnşallah sağlıklı zamannda gerçekleşir doğumun