Efuli53 Habibeseyit sare yigenimin ismi ❤️ Ben tek isim koymaktan yanayım. İkinci isim cocuga agırlıktan baska bse degıl kullanılmıyor resmi yerlerde akıl karıstırıyor sadece.
Elifaaksoyy Efuli53 Evet ama çift isim veya tek isim koymak sünnetmiş😊 Ama günümüz de çoğu insan çift isim kullanıyor artık
Tugcemnuur Ben prensesime Miray Simya düşünüyorum 🙈 ama bence sare değil sadece Miray koymalisin ya da başka bir isim de olabilir 😊
1850 Miray iyidir ya eger sare ismi özel birinin ismi degılse anneanne babanne gıbı koymanıza gerek yok bence
Gk-love Habibeseyit miray erkek ismiymiş ama bi araştırın derim mumsema.org da öyle yazıyor.. Bende isim bakıyorum ama karar veremedim🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️