Canım tam 11+5 de kanamam oldu hafif pembemsı ama yıne de tedırgın oldum doktoruma resmini attım hemen gel dedi direk gittik baktı rahimin alt kısmında kılcal damar seklınde kanama olduğunu söyledi bunun İçin de progestan verdi onu kullanıyorum 3 gündür çok şükür bir sıkıntı yok dınlen 1 hafta rapor verım dedi istemedim işim sakin sorun olur mu dedim olmaz dedi . Senınkı kırmızı renkte miydi