limonluanne Herkese selam, uygulama da 6+5 haftalık hamile olduğum yazıyor ama bugün ultrasonda 5+2 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Doktor her şeyin yolunda olduğunu söyledi önümüzde ki hafta da kalp sesini dinlemeye gideceğiz. Bu durumla karşılaşan var mı?
Zarifhnm1 limonluanne geç döllenme olmuştur arkadaşımın öyleydi doktorlar son adet tarihinden hesapladıkları için öyle oluyor
Yanne limonluanne hayırlı olsun inşallah geç döllenmedir belki doktor herşey yolunda dediyse stres yapmayın🥰 sağlıkla gelsinler bir sonraki hafta kalp atışını duyarsınız inşallah