DamlaNur29 Busraefe18 nasıl anladınız yüksek tansiyonu benimde bi anda ellerim ayaklarım şişti korkmuyor değilim acaba diyor insan
iremss Busraefe18 ben yaşamıştm 39+5te kötüleşip hastanede yattım ertesi gün mecbr sezaryn oldm ihmal etmeyn lütfen