Zelissalb kaba olduğu için olabilir, çünkü arabada gerçekten yer kaplıyor. Puseti kullanırken yine iyi ama portbebeye geçtikten sonra hantal geliyor. O yüzden kaba arabalardan kaçın derim canım. Tek başınayken zorlanabilirsin. Ama dediğim arabaya bakmanı tavsiye ederim youtubedan. Çünkü katlandığı zaman seni zorlamaz yer de kaplamıyor. Ve en önemlisi ilerde bastona gerek kalmıcak çünkü zaten baston gibi