Bugün mide bulantısı yüzünden acile gittim serum taktılar sonrasında nst girdim sancı falan yoktu onun öncesinde açıklık var mı yok mu bakıcaz dediler neyse orasını anlatmıyım fena şekilde kötü oldum açılmam yokmuş eve geleli 2 saat oldu kahverengi leke geldi idrarımdan sonra ama olabilir demişti tabi meraklı ben 😂 size sormak istiyorum doğum yakınlaşır mı bu lekeden sonra 37.haftadayım bu arada