Esraumit evet canim bnde 13 mart benimki kiz olacak hayirlisiyla. Seninki nedir canim saglikla al kucagina. Benimde sadece gogus ucum agriyor. Gebeliğimin basinda doktor dedi karbonatla yika her dus aldiginda ama neden diye sormayi unuttum bende hic yılamadım karbonatla falan. Onun disinda sorun yok cok sukur