Ytt Tughanalpinannesii_ vala canım gecen salı nts bebek hareketlerı az çıktı ikincıyı cekelım dedı olmazsa sezeryan dedı bana kabul etmedım ben çünkü benım bebegım gündüzleri hareketsız gece baya hareketlı hissediyorum yanı cuma günü gitim nts gırdım iyi dedı hareketlerine salı günü nts gel bakalım bi dedı
Ytt Tughanalpinannesii_ doktorum suni demezse eğer ben söyliyecegım Altan sancıyla başlatılsın denemek istiyorum ben çünkü normal doğum istiyorum memlekete geldim doğum için kaç aydık burdayım sezeryan olursam daha çok kalırım dıye korkuyorum
Ytt @Deletedmom62627 38 haftalıksan devlete acıle gıtım görünmek için yatıs dediler ne açılmam nede sancım yoktu kabul etmedım etseydım suniyle başlatırdılar
Kedisever 40+5 oldum 2 cm acılmam var yuruyus yapıorum vdeo dakılerı yapıyorum yok gelmedi benım kız 😭
Ytt @Kedisever kız benım 2 cm olsa açılmam hemen suni istiyecegım benım hiç yok ilk gebelik mi senin 🤣🤣🤣
Aysemnurgok Hadi bakalım yarın 39 olacağız bizim kızımız da da tık yok 😅 ne zaman gelecekler bunlar :)
Lilyrose Bizde 40+3 olduk. Bebeği kilosu 3500 dü ama dr kilo ilerlerse normal doğum zor olabilir suni ile başlatabiliriz dedi çok korkuyorum 3 gün önce 3500 dü yarın tekrar gidicem inş çok almamıştır