15+3 üm Perşembe günü doktorsa gideceğim cinsiyet belli olur mu??? Meraktan (çatlıcammm😅😅
Nesli-123 12+5te öğrendim ama siyah beyaz ultrasyon değildi 🥰
Nesli-123 büyük ihtimalle belli olur canım
17+3 de ben gidicem inş net bişey söyler doktorum since de belli eder mi kizlar 🤗
https://www.hizliresim.com/cc9kk71 cinsiyet tahmininiz nedir ? Ben kız hissediyorum ama😅