Bi yakınım sıcak bölgede Ağustos’ ta doğum yaptı. Ona rağmen hastaneden çıkarken üç kat kundak yapılmış. Bebeklerin yağ dokuları olmadığı ya da tam oluşmadığı için üşümeye çok müsaitlermiş. O yüzden uzun kollu alırsanız nolur nolmaz da bi kaç kısa kollu alırsanız olur gibi.