Busraemre 8 haftalık hamileyim idrara sık sık çıkmam gerekirken idrarın artık gelmiyor bunun için tedbir alman lazım mı doktora gitmem lazım mı
Esesli Busraemre ben o zamanlar da normal çıkıyordum. Bebek büyükçe meshaneye baskı yaptığı İçin çok idrara çıkılıyor. Şimdiden çıkman gerekmez Zaten psikolojikmen etkileme kendini
bebisimbenmmm Busraemre sık idrar zaten bebek büyüdükçe olur kii sizin bebis daha coknkucuk baskı yapamaz
EmineAyan Busraemre bi kaç ay sonra istemeyeceğin kadar çok gideceksin, hatta orda yaşamaya başlayacaksın merak etme 😂 şuan bebeğin ve rahmin küçük olduğu şöin mesanene baskı oluşmuyor, o yüzden sık gitmiyorsundır.
muhteriz İlk haftalarda bende çok sık çıkmıyordum. Bol su içiyorsanız endişelenmeyin. 24 haftalık oldum 2 litreden fazla suyu rahatlıkla içiyorum ama aşırı bir tuvalet ihtiyacım olmuyor