mink0307 bende de geçen hafta aynen böyle oldu, şuan 16+6 yım. baya endişelendik şükür bebiş iyiydi. dr enfeksiyon kaynaklı olabilir dedi ya da şeker ya da başka bir şey, şükür ki uterusun içinde değildi kanama. yaklaşık bir hafta sürdü kanamam progestana başladık hâlâ devam ediyorum. şuan kanamam yok ama ara ara sancım oluyor, sancı normalmiş ama. siz yine de doktora görünün. içinizi ferah tutun geçmiş olsun🙏🏻