Arkadaşlar ben tüp bebekle 5 haftalık hamileyim dün pembe kanamam oldu hemen hastaneye gittim, doktor kesenin iyi olduğunu etrafında kanama olmadığını söyledi, keseyle haftanın uyumlu olduğunu aktif bir kanamanın olmadığını söyledi bugünde kahverengiye döndü acaba bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı .? Korkmali miyim .?