Nslhn97 Kızlar bebeğinize oda takımını nerden aldınız ? Ben montessori oda ve anne yanı düşünüyorum araştırıyorum burda fikir alışverişi yapalım nerelerden alışveriş yaptınız memnun kaldınız mı
Mihrimahinannesi Ben noktabebeistanbul sayfasından komple set aldım. Sorunsuz geldi kurdum çokta güzel oldu memnunum parça parça çok uğraştırıcı ve pahalıya geliyordu bi bak istersen