Kızlar 35+2 yim. Tam 35 de gittim 3 cm açıklık varmış, ciğer geliştirici vuruldum bi de nidicard içtim iki gün ama daha içme dedi doktorum artık ne zaman gelirse sorun diil gibi konuştu. Bebek sürekli kasılıp bırakıyo kendini böyle bekleyen var mı benim gibi bi müdahele olmadan suyun gelirse ya da sancıların artarsa gel dedi kontrol 3 gün sonra🤔