Merhaba kızlar, dün bebeğimin az hareket ettiğini hissettim, Nts’ye bağladılar. Kalp atışları normal. Dün doktor alttan muayene de etti biraz hafif kan geldi. Bu sabah da nişanım geldi. Bu 2. Doğumum Nişanım kahvesi ve kırmızıydı. Bugün tekrar gittim nts’ye bağladılar dünkü gelen kanı ve nişanı gösterdim. Doktor normal dedi sorun yok. Fakat 2 doktor da ısrar ediyor ki bebek gelişmiş herşey yerinde suni sancı verelim bebek hareketleri az olması allah korusun ölü doğumla sonuçlanır diyorlar. Yani ısrarla kendi sancını bekleme diyorlar. Yarına yarın 39+2’ye suni sancı randevusu verecekler. Bugün dua edin lütfen gece kendi sancım gelsin.. çok korkuyorum suni sancıdan.. 🥺 Neler yapayım kendi sancım gelmesi için?