Merhaba güzel anneler 👋🏻💐
Doğum yapalı 1 ay oldu şimdi yazmak nasip oldu..tüm deneyimlerimi bu 1 ayda oluşturdum sorularınız varsa cevaplarım..şimdi gelelim normal doğum hikayeme saat 9 da sancılarım başladı ama bu sancılardan iki gün önce adet ağrısı gibi ağrı ve lekelenmem vardı hatta korkmuştum buraya da yazmıştım😁çünkü benim gibi korkak negatif bir insan olamaz herhalde.neyse sancılarım başladı böyle yarım saatte bir geliyor ben bu iki günlük süreçte pilates topun da zıpladım squat çektim sürekli çünkü artık 40. haftaya 2 gün kalmıştı ve bebeğim gelmiyordu suni sancı almaktan korkuyordum..öyle böyle zorla getirdim anlayacağınız😁sancım başladığında pilates topunda yine zıpladım sürekli squata devam ettim saat 12 de sancılar 10 dkya indi ama böyle kaldırılmayacak bir ağrı değil tatliş bir ağrıydı direk eşimle aşağıya inip sitenin bahçesinde 10 tur attım atarken sancı sayarla sancılarımın saatini kaç dk sürdüğünü not ettim sonra yukarıya çıktık duş aldım bu süre zarfında suyum falanda gelmedi hatta böyle hareketliyim yürüdüm falan ya diyorum ki hastaneye gidince açılmam çok olacak epidurali de takarım ağrısız doğum yaparım diyorum kendimce 😁😁😁duştan çıktım biraz daha hareket artık sancı sayar hastaneye gitmememizi söyledi biz gecenin 3 ünde hastaneye ulaştık zaten yakındı..girdim ilk doğumum açılmam zaten muayenede en son 1 cm di bende açılmam çok olmuş diye beklerken 2 cm olmuştu hayal kırıklığına uğradım ve ağlamaya başladım özel bir hastaneydi yatış verdiler ve öğle ancak doğursun dediler sancı odasında tek olacağımı sancı çekeceğimi söylediler bende korktum eve gidip sancımı çekerim dedim imzalı kağıt verdim eve geçtik.eşim bir saat uyu bende hareketlerimi yapayım dedim ama sancılarım sıklaştı ağrılarım çok değil ama stres yaptım çünkü o kadar neşeliysen hastane hayal kırıklığına uğrattı beni öğleye kadar nasıl çekerim dedim sancıyı kendimce yine korkuttum açıkçası kendimi 🤗sonra 1 saat dayandım sancılarıma baya hareket yaptım artık son noktaya geldi eşimi uyandırdım arabayla tekrar gittik beni aldılar içeriye ben ağlıyorum tabi salya sümük eşim gelsin diye yalvardım ama içerde bir kadın daha olduğu için almadılar doğuma sokarız dediler ve beni kandırdılar 😂içeriye gittik açılmama baktılar 3 cm olmuşum hadi hadi diyerek yürüdüm o ağrılarla bana bir serum yaptılar suni miydi bilmiyorum sancımda bir değişiklik olmadı sürekli tuvaletim geldi idrarımı yaptım afedersiniz..öyle ağlaya zırlaya nazlı nazlı ben yapamam edemem sezeryan derken eşim telefon desteğiyle 5cm e ulaştım sabaha karşı..sonra iğne yaptılar belimden ve ince tel gibi birşey sokmuşlar belime gerçekten kızlar korkulacak birşey değil hiç hissetmedim sinek ısırığı gibi bile değildi sonra benim sancım uçtu gitti ben nasıl keyifliyim nasıl😂😂çatala aldılar ve suni serumu kelebekten verdiler ama ben hissetmiyorum o sancılar nst de dağ gibi olmuştu sadece alttan bazen çok hafif ağrı oluyordu anlıyorsun ki sancı geldi bir anda 8 cm oldu 10 dk içinde açılmam sonra ebe elini resmen içime girdirdi orada canım az acıdı ve anladım ki doğum ağrılarını hissediyorsun ama gerçekten ağrılı değil bir anda yine 10 cm açılmam olunca dediler bebek geliyor suyumu ne ara patlattılar hiç bilmiyorum doktor geldi ve ıkınmaya başladım ıkınırlen benden dua bekleyenler tek tek aklıma geldi ve dua ettim sureleri okudum ne güzel teslimiyet ve duygu ve canın içinden can çıkıyor :)3 ıkınmada bebeğim kucağımdaydı ıkınrken dikiş atarken falan hiç Ağrı’da olmuyor yani şimdi olsa yine çeker insan sadece stresle insan ne o anın mutluluğu yaşayabiliyor nede enerjik olabiliyor.Beni odaya aldılar ben batılıyım eşim doğulu ve kalabalıklar doğuda oturuyoruz odaya bir geçtim hayatımın şokunu yaşadım 10 çocuk kaç aile 😂😂😂ağrılarımı unuttum o şok ile yani komik ve güzel tarafları da var hastane olaylarınında.. Allahım hepinize hayırlı evlatlar nasip etsin bebeği olmayanlara da en güzel teselli başta Allah sonra eşleri olsun gönüllerine düşen dualarını kabul etsin inanın güvenin teslim olun herşey güzelde oluyor🤲🏻🤗Kırkım daha çıkmadı sizlerede dua ettim rabbim hayırlısı ile tez zamanda amin diyenlere şifa olsun sizde dualarınızda eksik etmeyin beni :) şimdi bebeğin gazıyla geceleri evde saçım pijamam bir yana kaymış dolaşıyorum bazen eşim gözleri şiş dolanıyor öyle bazen memem açıkta kalmış dolanıyorum 😂😂😂ve benim bebeğimizin tsh değeri yüksek cıktıtopuk kanında ardından sarılık haberi lohusalık psikolojisi ve ben akşamdan sabaha kadar ağladım böyle canım gitti bebeğime resmen şuan çok şükür sağlıklıyız ikincide birşey çıkmadı sarılığı da geçti kızımın bebek bakımı zor ama gerçekten güzelll ve cennet annelerin ayakları altında sözü vücut buluyor yani bu çaba ile daha iyi anlamış oldum uzun oldu ama şuan hamiş anneler merakla okuduğunuzu biliyorum birazda gülümseyin istedim 🤗🤗