ZeynepKeke Kullananlar ne zamandan itibaren kullandınız emzirmeye baslarken mi yoksa hamileykende mi ?
Esesli ZeynepKeke bende bekleyeyim şuracıkta. Bana arkadaşlarım Doğuma 1 ay kala kullan rahat edersin demişti
Prensesininannesi ZeynepKeke banada eve sütün va kullan dedi çatlak önlüyor diye yoksa emzirmede zorlanabilirain dedi yara felanda olur o yuzden dedi 36 haftalığım Benim merakımda emzirirken remi temzliycekmiyiz diye
OktayMeltemSahin ZeynepKeke 32.haftadan itibaren doktor kullanmamı istedi suan 34 deyiz günde iki kez kullanıyorum