Gmz34- Sezeryan olacağım 2.gebeliğim.İlkinde spinal oldum çok güzel bir doğumdu ama bel ağrım 6 ay sürdü.Annem de şimdi genel anestezi (tamamen uyutmalı) ol diyor.Bel ağrın olmaz diyor ama kararsızım.Hangisi sizce?
yigitegenin_annesi1 Gmz34- ben spinal dan yanaym yani bebeğini o an görebiliyrosun canlı canlı şimdi bel ağrısi dediniz kararsız kaldm ama zorunlı olmaıdgı sürce genel anestezi yapılmıyor diye biliyroum
Yagmurdgdgn13 Gmz34- benimde ilk doğumumda bel agrısını tam 1 yıl cektim. İkinci doğumumda da spinal oldum. Hiç bel agrısı çekmedim. Bence tamamen iğneyi yapan doktorla alakalı.