Babyloveee Bugün beşinci gün her gün İki tane ağrı kesici içiyorum ama bana mısın demiyor. Doktor bol bol kahve iç dedi fakat o da fayda etmiyor bu normal mi gerçekten yaşayan var mı acaba başımın ağrısı yüzünden hiç bişey tahammül edemiyorum 😣😔
Crn_32 Babyloveee benimde öyle canım narkozun etkisi o bana doktorum bol bol su dedi birde bestlak tüketirseniz icerseniz o da hem süt üretimini sağlıyor hem içinde bulundugu c vitamini iyi geliyor
Semiha_ Babyloveee Benim ilk 15 dk oldu odaya gelince şiddetliydi baya bir kahve içtim ve başımı hareket ettirmedim vücutta hala narkoz olduğu için şuan 11 gün oldu ve ağrım sızım yok Şükür Nescafe Gold olarak tüketin faydasını görürsünüz inşallah bol bol sıvı alın. Bestlak damlayı bende kullanıyorum ilk günden beri.
Deniz2961 Babyloveee spinal oldunuz snrm nie bu ağrı cektiriuor ki spinal yama yaplsin söyleyin doktrunuza 2 dk bebek gbi olcaksnz
Babyloveee Kaç gün daha devam edecek bu böyle Onları da denym ama geçsin artık çok kötüyüm sanki kafamda şimşek çakıyo 😔
Deniz2961 Babyloveee anestezi cnm şey bu spinalda iğne ucu açık kalıyor ordan omirglik hava aldkca ağrı oluyr işte ne yapck biliyrmsn kolunda kan alıp tekrr oraya vurck o kadar orda pitilasip deliği kapatck ve o an btn ağrıların inecek 3 dk işlem