Deletedmom62627 Ee günlük bi tane adettendir🤣🤣 nefesim kesiliyor iki gündür karnım da taş gibi. Yarın kontrolüm var acaba bebem kaç kilo oldu. Bide acil sezaryene alınıyomuşum hahahah harika olur😁
SelinYakgul Deletedmom62627 az önce aklımdaydınız 😂 bugün post görmeyince acaba doğum mu yaptı dedim 😂
Eliza22gzm Deletedmom62627 ay bende 35.haftaya gircem bu gece salı günü doktorumuza gidicez ama ay son bi kaç gündür sıkıntılarım arttı karnım sertleşiyor doğum yakın gibi hissediyorum artık kızım durmayacak gibi 🥺
yigitegenin_annesi1 Deletedmom62627 kaç haftalıktn benımd eyarın kontrol var doğumu kararlaştırcaz🥺gözyşm püt😂heyecanlandım korkuyorum haberleşelim senle
Deletedmom62627 SelinYakgul hahahahah sizleri merakta bırakmam 😁🤣🤣🤣 bugün kocişim evdeydi pek ilgilenemedim forumla🤣🤣
SelinYakgul Deletedmom62627 burda bazı arkadaşlara çok alıştık göz görmeyince merak oluyor 🥰🥰 ohh sefanız olsun güzel birgün olmuştur 🧿
Deletedmom62627 iki_tospik_annesii aha hadi hayırlısıyla kucağına alasın inşallahhh Rabbim yar ve yardımcın olsun ıh diyesin doğurasın hemencecikkkkk 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🙏🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
iki_tospik_annesii Deletedmom62627 Darısı senin başına inşallah kuzum hayırlı bir şekilde 🙏🥰🥰😍😍😍 34 haftalığım dhaa çok erken ama 🥲🥲 bakalım ne diyicek doktor İkinci sezeryan olucam canm
Deletedmom62627 SelinYakgul hahahahh yok kızzz akşama kadar panda gibi bi oraya yattık bi buraya yattık 🤣🤣
Deletedmom62627 Eliza22gzm daha bir ayın var kız neredeyse seninkiler yalancı sancılardır bende o haftalarda dedim tamam doğuruyorum heralde bak 40 oldum ne gelen var ne giden 🤣🤣🤣🤣
Eliza22gzm Deletedmom62627 ya keşke dursa 24.haftadan beri ilaç iğne ile tutuyoruz içeride 36 yı görsek çok şükür diyo doktorum 🥲
SelinYakgul Deletedmom62627 maalesef kuzum eşim esnaf çalışıyor o sebeple, 7/24 😂😂 acıyorum adama vallahi ne yapsın zor
SelinYakgul Eliza22gzm bizde 28 den beri zorla tutuyoruz vallahi. Allah yardımcımız olsun şuan 34 ü gördük bakalım. Kanala yerleşmiş dedi doktor dün 🤷♀️
Deletedmom62627 iki_tospik_annesii hakkında hayırlısı olsun inşallah vakti dolmuşsa pıt diye çıkar gelir bebiş inşallah sağlıcakla gelir🥰🥰🥰
Deletedmom62627 yigitegenin_annesi1 40a girdim bugün, doktor sezaryen derse hastanenin ortasında göbek atarım kaynanamda beni şeytan taşlar gibi taşlar 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Eliza22gzm Deletedmom62627 ah inşallaah ya senin minik içeriyi sevdi herhalde sizede doğum için dua edelim 😅