Aynur47 25+4 haftalik.hamileyim ama.öyle.bebeğim arada oynuyor hissediorum.fakat öyle.tekme atma hizli şeyler hissedemiorum ilk gebelik.normal mi bu durum
Bilinmezinannesi Aynur47 benımde aynen oyle bende hep korkuyordum cok şükür suan 36+0 dayız saglıklı bır bebek dıyo doktor
papatya-123 Aynur47 Zaten ilk başta tekme değil de minik kıpırdamalar hissediliyor. En maksimum hareketleri ben 8. Ayda hissetmeye başladım. Öncesinde de varlığı hep belliydi ama
elfimiz-9800 Normal canım korkma bebek büyüdükçe hareketleri daha net hissediyorsun ben bariz bi şekilde 28-29 da hissettim desem yeridir yani
Fatmatev Aylinsertsu ya bu haftalarda öyle mi acaba bende 29+0 oldum geçen hafta falan güçlü tekmeleri vardı ama sanki bir kaç gündür çok az hareket gibi