dilara_cinar99 Arkadaşlar geçen birisi doğum başlatan bı egzersiz var onun sayesinde doğum yaptım demişti bilen link atabilir mi😊Bir de 3.trimestirda pilates egzersizleri yapıp doğumu kolay olan var mı 😊
Ozlem2904 dilara_cinar99 3 gündur yapiyorum ben arti evim 5.katta ve asansorsuz 😅😅 dr.um 38 39da cati muaynesi yapcam dedi. Acilma var m yok mu bilmiyorum ama pelvik kemiklerim bayaa rahatladi bel agrimada iyi geldi 🙆♀️
busra_2332 Ne kadar süreyle yapmak gerekiyor acaba. Benimde son günlerim 2 gündür pilates topuyla yuvarlanıyorum 😂 doktor sıcak duş iyi gelir merdiven inip çıkmak iyi gelir demişti riskli bi durum yoksa ilişkiye girmekte kolaylaştırıyormuş doğumu dilara_cinar99 Cinarinannesiiiii
Cinarinannesiiiii busra_2332 onlarıda yapıyorum ağrı var kasılma var ara ara ama ne gelen var ne giden 😅
dilara_cinar99 busra_2332 Benim daha var şimdiden fikrim olsun dedim bende 37. Haftamda başlarım ben herhalde 😅
miniginannesi3 Cinarinannesiiiii sadece 7 dakikalık video ya onun süre olarak fazlasını yapmadım ama günde 4 kere falan yaptim aynı zamanda merdiven ciktim indim 15er dakika ve hep o videodaki gibi çömeldim normalde dururken bile hatta kızımın yemegini yediriken bile o pozisyonu aldim cok yardimci oldu bence iki gün dikkat ettim sadece 3. Gun doğumum başladı 😊
dilara_cinar99 Ozlem2904 O da iyi iyi en azından rahatlamissin benimde 4. Katta benimde asansör yok git gide bı kat assagida tikaniyorum 🤣