Kızlar bugün 5.günüm sezaryan sonrası . Hikayemi biliyorsunuzdur belki kızım küvezde ve ona sütüm yarasın çok olsun diye 5 gündür çok iyi besleniyorum yani kilo yapcak şeyleri de yiyorum . Buna rağmen bugün 6 kilom gitmiş . 55 kilo ile hamile kalmıştım 66 idim doğuma gittiğimde .çok fazla ödemim de var bacaklarımda , kızım çıktıktan sonra kalan 5 kilomu vermek için uğraşıcam. Şimdilik öncelıgım kızım . Ama ben sizlere bilgi vermek için yazıyorum , sezeryan sonrası da gidiyor çok kolay emin olun 🌸
Hepinize sağlıklı doğumlar nasip etsin Allahım ❤️