PrensesAnnesi4 Seda9507 Bekleyeyim burda 🙋 benimkide makat gelis 34 haftadayim sen hangi haftada ogrendin pozisyonunu
hunilimom Seda9507 38 e kadar bekliyorlar sonra biraz zor oluyor ama imkansız degil bizim komşunun suyu geldi bebek doğum pozisyonu almıştı benim kız 36+4 de başladı 36+6 da döndü
Seda9507 PrensesAnnesi4 insallah dönerler benim ümit kalmıyor haftaya gün alacağız da merak ettim genelde ne zaman sezaryen yapıyorlar diye. Inşallah sizinki döner 🤲
PrensesAnnesi4 Seda9507 inslh kuzum ilk kizim normal buda normal olsun istiyorum saglikli olsunlarda 🙏
Seda9507 PrensesAnnesi4 hayırlısı neyse o olsun inşallah hayirlisi dönmesidir normal doğum yaparsınız 🤲
AsenaD Bende oğlumu makat geliş nedeniyle 38+2 de sezaryen ile dünyaya getirdim. 36. Haftada kesinlesti makat gelis oldugu vee artik donemeyeceği 🤷🥰
Seda9507 AsenaD benim 36+4 de gittim gün vermedi cuma tekrar gideceğim heralde hemen gün verir çünkü 00.00 itibari ile 37 olduk hayırlısı artık