Advy26 Hulya0621 canım benimde başımdan geçti çok iyi beslemen gerek saat başı emzir 2 saate bir de mama var geceleri çok iyi besle uyandır uyandır meme ver
efesmom Advy26 sütünüz yeterliyken de mi mama verdiniz acaba ? Bizde aynı durumdayız sütüm çok şükür var sağıp veriyorum her saat başı
Busrakzlkc Yapmanız gereken şey hastaneye gidip tedavisini almasını sağlamak. Vakit kaybediyorsunuz şuanda. Zaten çıkararak bir hata yapmışsınız. Bu şekilde uyandıramaz ve beslemezseniz su kaybeder kilo kaybeder daha kötü bi şekilde gitmeniz gerekebilir.
Yagmurdgdgn13 Hulya0621 eğer uyanmıyorsa elinizi yıkayıp serçe parmağınızla damağını oksayın uyanır. Sık sık emzirmeniz gerek. Bi süre en azından sarılığı geçene kadar mama verin. Onu beslenerek idrardan atması gerek
Advy26 efesmom benim sütüm sonradan geldi ama sarılık uyku yapıyor uyuyordu sürekli yeterli emmiyordu
UmayGul Hulya0621 hastaneden cikmaniz hata olmus. Sutunuz azsa sagin ama biberonla degil kasikla icirin doktorumuz oyle demisti. Zorla uyandirip sutu vermelisiniz gerekirse saat basi uyandirin ama uyandirin ve doyurun. Sut attirici olarakta kaynar cayi oneririm
Smy123 Hulya0621 sürekli doyur benim kızım uyanmazdı şırıngayla besledim sütün varsa sütünü sağıp şırıngayla içir sütün yoksa mamayı şırıngayla dikkatli bir şekilde içir diğer türlü hastane dışında bir çaren kalmaz çocuğun sürekli tok olması gerekiyor
Trusttheunknowm Hulya0621 evet durdu. Akşam yattı ertesi gün 4gibi çıkmıştık. 3 günlüktü ve sürekli uyuduğu üçin darılıktan dolayı rahat durdu zaten içinde sıkıntı olmamıştı o yönden.
Hakanbuse Hulya0621 Emzirmen daha faydali olur emdikce sutun artar doyar zaten mama da vermek istersen yeterince emzir sonra ver