Bende sezeryan olacağım ya ben manuel aldım sürüm gelmesse sağlarım diye , hatta ordaki kız şey dedi e bebek de mağazada , hiç sütun gelmesse elektrik li iyi ama sütün olurda bebek alamazsa manuel kullanabilirain ddi cnku çoğu elektrik liden memnun kalmayan da gördüm hep bide sezeryan olacağı için o annelik şeyi , süt mevzusu hemen gelme olasılığı sezeryanda zor olabiliyormuş o yüzden aldım ben