Kızlar merhabalar, 26+6 gebeyim geçenlerde bebek hareketlerini hissettim bu haftamda günde 10 hareket say dedi doktorum ama ben sormuştum ne kadar hareket eder hissediyorum ben yavaş yavaş diye. Kızlar bugün ben mi kaçırdım bilmiyorum sanki hiç hareket etmedi hiç böyle hassas da olmak istemem ama bugün sanki hiç hareket etmedi gibi geldi çok korktum bi anda. Bir sorunum da yok aslında her şey normal gidiyordu en son. Sizin de bu haftalarda düzensiz miydi? Hareket hissetmediğiniz gün oluyor muydu 😭😭😭