pijamaboregi ilkayergin ilkokul bebesi gibi herşeye “sende” diye mi yanıt vereceksin… hadi ama çocuk musun dödmkfldmdöxöxö
nevarneyokk ilkayergin Bencede . Sen en iyisi uygulamayı sil , git . Forum toksiklerden arınıyo iyi oluyo
Civcivinannesiii ilkayergin aaaa bakin biliyomussunuz bilgisayar cizim vs oldugunu ne guzel🤣🤣 oysaki postunuz bunun farkinda olmadiginizi gosteriyodu
pijamaboregi ilkayergin sana vurandan varmadığı çok belli malum benim aklım başımda sen aşerirken aklını da yemişsin .D 😂😂😂
Civcivinannesiii ilkayergin sizin gibi akilsiz olmaktansa ne guzel şakaciyim Hadiiii bunada gülün haa haa haaaa
pijamaboregi ilkayergin ben sana anlam veremedim tatlım kusura bakma😂 senin gibi toksik irite edici insanlara sadece Güler, geçerim. Sende böyle kendini bir şey sanarsın