Oznurkk ilk doğum sezeryandı, yarın gidecegim doktora ama doktorum ilk dogum sonrasi kontrolde 1 yasina gelince dusun ara verme demisti , ara verince zor olur dusunmezsin daha demisti :) bende ara vermeyi dusunmedim yas 40 zaten, bekleme gibi bir durumum yok yas gidiyor,
Sizin icinde hayirlisi olsun insallah 🥰