Merhaba Arkadaşlar
41+0 dayım. Doktorum Pazartesi günü hazırlıklı gel fitil ile doğumu başlatmayı deneyeceğiz olmazsa sezeryana da hazır ol dedi.
Ve ben şuan neler hissedeceğimi bilmiyorum. Çok karmaşık duygular içerisindeyim heyecanlıyım biraz korkuluyum ilk doğumm yarın neler yaşayacağım bilmiyorum bunun merakı içerisindeyim.
Benimle aynı durumda olan var mı? Varsa gelin birlikte sakinleşelim 😣
Tecrübeli annelerde bize yaşadıklarını paylaşarak destek olurlarsa çok sevinirim ☺️
Ayrıca dualarınızda bana da yer verirseniz çok mutlu olurum 🙏🏻 Allah sağ Salim sağlıkla yavrularımızı kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰