Ben 5+2 yim bugün toplamda 3 defa açık renk sarı gibi tam kahverengi olmayan akıntım oldu 4+6 da ilk kontrolüme gittim kesede bebekte gözükmedi doktorum progestan verdi 200mg ana benim içimde hep bi husursuzluk var ilk defa bugğn kullanmaya başladım ilacı aranızda kullanan var mı beni rahatlatabilir misiniz?