zeynep1107 bence de yaptirin ben suan 11+1 im Salı günü ikili tarama testimiz var :) ikizlerde %60 dogruluk olmasina ragmen yaptiracagim. Fetal DNA(nifty) test de yaptiracagiz biz. O daha dogruluk payi yuksek bir test ☺️ İnsallah saglikli cikar bebislerimiz 🙏🏻😁
Doktorlar bu testlere gore tedavi edebilecek bir sey varsa yönlendiriyorlar. Cocugun durumunu ogrenmek acisindan onemli :)