annellikheyecanii banada ikili taramada 12+6 da %80 erkek dedi bi çıkıntı gösterdi bu haftalarda kızla erkeğin çıkıntısı aynı olur dedi 17. Haftamda kontrole gittiğimde biz sana kız mı demiştik dedi hayır erkek demiştiniz dedim kıza dönmüş dedi inceledi baya bacak arası boştu %100 kız dedi 20. Haftamda detaylıya girdim ordaki doktorda kız olduğunu onayladı şuan 25 haftalığız prensesimi bekliyorum 🌸🥰