Busra5341 Canım benim çok geçmiş olsun sakın rüzgara çıkma.Doktorlar ilaç yazmıyor ben o kadar kötü geçirmiştim ki gribi üç tane parol serum yazdılar bir haftada.Parol almak birşey yapmıyormuş bebeğe.Hemşirede öyle demişti.boğazını yazma ile sar sıcak tutmaya çalış canım.