Nesli1509 hamburgerin bu kadar zararı olduğunu bilmiyordum 🙄 normal bi insan için ne kadar zararlıysa hamileykende öyle zararlı sağlıklı besin olmadığı için 13+2 oldum 4-5 defa yedim heralde çünkü çok seviyorum Fastfood yemeyi 🤨 ama siğara içmiyorum kahve içmiyorum alkol almıyorum ama bebitom maşallahı var benden hareketli 👶🏻😍😂