Valla ben bimin bezini kullanıyorum 😅 anne bebek çantası içinde hediye vermişlerdi denerim memnun kalmazsam başka alırım demiştim . Kullandım memnun kaldım . Hatta hastanedeyken molfix hediye vermişlerdi onu taktım oğlum göbeğe kadar çiş olmuş sızdırmış hep . Bimin de hafif sızdırıyor bazen ama onun kadar değil .