Ben ilk 3 ay 5 kg verdim yemek yiyemeyip kustuğum için. Şimdi 15. Haftadayım kahvaltı akşam yemeği ve ara öğünde meyve yoğurt yiyorum ama hamilelikten önceki yemek rutinimde buydu. ağır yemeklerde asla yiyemem et çok yemem vs vs doktor gününde sorun yok dedi demir ve karışım vitamin kullanıyorum midem kötü olunca 1-2 gün bırakıp devam ediyorum bende korkuyorum açıkçası ama midem de almıyor aklıma kebab falan gelince midem bulanıyo 😢sebze ağırlıklı besleniyorum