meri9988 Adetimden 5 gün once hamile olduğumu oyrendim henuz doktora gitmedim kac haftasinda gitsem kese gorukur acaba
01rebirth meri9988 bende sizin gibi erken öğrenmiştim, adetim geçtikten 2 hafta sonra gittim, kesede bebekde görüldü çok şükür, çünkü erken gitmek sadece insanı strese sokuyor, kese görülmüyor kese var bebek yok diyorlar
mucizem42 meri9988 kese için gitme canım stres oluyorsun kalp atışına kadar bekle ben 7 haftamda gittim doktorum iyiki geç gelmişsin erken gelsen beklemeye yönlendirecektir dedi bana ama beta artışını takip et düzenli artıyor mu diye
Ayliz_123 meri9988 ben 6. Haftada gittim sadece kese gördüm 7 yi beklemelisiniz bence folik asit kullanımına başlayın o zamana kadar
ftmnr_drgt meri9988 4 haftalıkken hamileligimi öğrendim 6+4ilk kontrolde keseyi gördük kalbi duyduk şimdi 29+5iz kızımla son 72😊🌸
meri9988 mucizem42 Canim benim diyorlarki bebek keseye dusen zaman kanama oluyooo dogrumu o yoksa yalnismi
mucizem42 meri9988 Vellahi bende hiç öyle birşey olmadı bilemem canım ben ilk baş gebelik geçirdim düşük yaptım ikinci gebeliğim beta artışına baktırdım 2 katına çıktı geçen hafta da kontrole gittim çok şükür kalp atışlarını dinledim
Cano26 meri9988 bugun tam 5 haftalık olduk ama daha hiç doktora gitmedim haftaya pazartesi gideceğim inşallah erken gidince daha çok strese giriyorsun